MCC Zalaegerszeg nyílt nap – Bemutatkozik a Középiskolás Program

MCC Zalaegerszeg nyílt nap – Bemutatkozik a Középiskolás Program

Kedves Érdeklődő!

Sok szeretettel köszöntjük a zalaegerszegi Mathias Corvinus Collegium május 13-án megrendezésre kerülő, az MCC Középiskolás Programja iránt érdeklődők számára rendezett nyílt napjának regisztrációs felületén.

Felhívjuk figyelmét, hogy az eseményen történő részvétel ingyenes, azonban minden esetben regisztrációhoz kötött.

Programjaink létszámkorláttal valósulnak meg, túljelentkezés esetén a regisztrációs lapok beérkezési sorrendjét vesszük figyelembe! A programváltozás jogát fenntartjuk.

Programról:

A nyílt nap célja, hogy az MCC Középiskolás Programjába még nem jelentkezett diákok belekóstolhassanak a program kínálta lehetőségekbe. A rendezvényen Zsidi Zsófia, az MCC vezető oktatója tart interaktív előadást az érdeklődőknek.

Az előadás beharangozója:

Kívántad már egy-egy sűrűbb időszak közepén, hogy bár lenne egy időnyerőd, mint Hermione Grangernek? Ha mágikus időnyerőt nem is ígérhetünk, de hatékony segítséget igen, hogyan kerülheted el a halogatás csapdáját, hogyan térképezheted fel az időrabló tevékenységeidet, hogyan priorizáld a feladataidat és hogyan teremthetsz egyensúlyt a rád zúduló elvárások, szociális életed és az önmagadra szánt idő között. Ezen a nyílt napon az idő- és feladatmenedzsment kerül a fókuszba.

Előadó:
Zsidi Zsófia, az MCC vezető oktatója, pszichológus


Zsidi Zsófia okleveles pszichológus, felnőtt klinikai- és egészségpszichológia szakirányú specializációval, továbbá alkalmazott egészségpszichológiai szakpszichológus jelölt. Kutatási érdeklődése a szomatikus és a mentális egészség összefüggéseire irányul, leginkább a testkép és az énkép összehangolt változásaira. Foglalkozott életvezetési tanácsadással, egyetemi diáktanácsadással, pszichológiai szakújságírással és dolgozott a klinikumban. Kedvelt területe a művészetpszichológia.


Időpont: 2022. május 13. péntek 15:00
Helyszín: 8900 Zalaegerszeg, Dísz tér 7. (Tudomány és Technika Háza) I. em.